آخرین اخبار
کد مطلب: 125618
قدرداني امام جمعه لردگان از حضور باشکو مردم لردگان در راهپيمايي روز قدس
تاریخ انتشار : 1397/03/18 15:39:07
نمایش : 1197
امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته لردگان گفت: دشمن بيکار ننشسته است و هر بار به فکر توطئه اي است، لازم است سطح آگاهي، دانش و بينش خود را بالا ببريم تا بتوانيم جلوي توطئه هاي دشمن سربلند باشيم.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با توصيه به روز ها و شب هاي باقي مانده ماه مبارک رمضان گفت: در اين روز هاي پاياني نهايت استفاده را داشته باشيد، انس با قران و دست گيري از فقرا و بيچارگان که سفارش ائمه ما هستند را فراموش نکنيد و جوري استفاده کنيد از اين چند شب که وقتي ماه مبارک رمضان تمام شد غبطه نخوريم.

وي ضمن تقدير و تشکر از مردم شهرستان لردگان به جهت حضور پرشور در راهپيمايي روز قدس گفت: روز قدس روز ايستادگي و مقاومت در برابر زورگويان و مستکبران و روز دفاع از مردمي است که عده اي ميخواهند به زور انها را از سرزمين مادري خود بيرون کنند.

تاج زاد گفت: دشمن بيکار ننشسته است و هر بار به فکر توطئه اي است و لازم است ما سطح آگاهي، دانش و بينش خود را بالا ببريم تا بتوانيم جلوي توطئه هاي دشمن سربلند باشيم.

وي افزود: ان شاالله روزي پيروزي فلسطين را جشن خواهيم گرفت و به همه نشان خواهيم داد که حق و حقيقت هميشه پيروز است و ظلم هيچگاه باقي نخواهد ماند.

وي در پايان به 20 خرداد شهادت آيت الله سعيدي و 22 خرداد رحلت علامه مجلسي نيز اشاراتي داشتند.

انتهاي پيام/630 ل

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس